“Do you think…? Well, anyway… I really appreciate that you took the trouble, just for that… Thank you!”

“It is only because I care. Maybe it is humorous to say, but I do enjoy seeing you smile. I would like to help you do it more often, if possible.”
ainoyurikago-blog-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています
ikariminamiがainoyurikago-blog-blogからリブログしました
ikariminamiがこの投稿を「スキ!」と言っています
ainoyurikago-blog-blogがikariminamiからリブログして、コメントを追加しました:
“Ahaha!” A laugh emits faer lips as the small girl squeezes faer body to bits. Not to put it in a negative light!...
wistfulshinjiがこの投稿を「スキ!」と言っています
ladylilithprimeがこの投稿を「スキ!」と言っています filiaconcentus-archiveがこの投稿を「スキ!」と言っています

